Zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację, możesz zamówić bezpłatnego kuriera z naszej strony i odesłać nam rzecz w celu zbadania sprawy. Prosimy o dołączenie paragonu oraz opisu reklamacji, co przyspieszy rozwiązanie sprawy. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Zgodnie ze standardowymi procedurami, w przypadku uznanej reklamacji, zwrot zostanie dokonany na Twoje konto bankowe.

Aby zamówić bezpłatnego kuriera przejdź do swojego konta i utwórz formularz zwrotu. 

Jeśli podane opcje zwrotu nie są dla Ciebie odpowiednie, możesz zwrócić rzeczy na własny koszt i odpowiedzialność na następujący adres:

BEBEAUTIFY

ul. Pamiątkowa 2

61-512 Poznań, Wielkopolskie

Jeśli potrzebujesz pomocy przy pobieraniu faktury, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:

Zaloguj się na swoje konto i kliknij przycisk TWOJE KONTO.
Wybierz zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA.
Kliknij „szczegóły” swojego zamówienia.
Kliknij przycisk FAKTURA.
Kliknij POBIERZ w wyświetlonym oknie.

Nadal masz pytania?

Jeśli nadal masz pytanie, możesz przesłać prośbę o wsparcie tutaj. Skontaktuj się z pomocą techniczną

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.