Aby złożyć reklamację, możesz zamówić bezpłatnego kuriera z naszej strony i odesłać nam rzecz w celu zbadania sprawy. Prosimy o dołączenie paragonu oraz opisu reklamacji, co przyspieszy rozwiązanie sprawy. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Zgodnie ze standardowymi procedurami, w przypadku uznanej reklamacji, zwrot zostanie dokonany na Twoje konto bankowe.
Aby zamówić bezpłatnego kuriera przejdź do swojego konta i utwórz formularz zwrotu.
Jeśli podane opcje zwrotu nie są dla Ciebie odpowiednie, możesz zwrócić rzeczy na własny koszt i odpowiedzialność na następujący adres:
BEBEAUTIFY
ul. Pamiątkowa 2
61-512 Poznań, Wielkopolskie
Jeśli potrzebujesz pomocy przy pobieraniu faktury, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:
Zaloguj się na swoje konto i kliknij przycisk TWOJE KONTO.
Wybierz zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA.
Kliknij „szczegóły” swojego zamówienia.
Kliknij przycisk FAKTURA.
Kliknij POBIERZ w wyświetlonym oknie.