Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić produkty?

W przypadku zakupów online oferujemy 30-dniowy okres zwrotu (od daty otrzymania).  Pamiętaj, że wszystkie zwracane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne metki. Do zachowania tego terminu należy przed upływem 14 dni od momentu odebrania paczki poinformować sklep o zamiarze zwrotu towaru na adres email: [email protected] przesyłająć krótkie oświadczenie o zamierze zwrotu lub w dowolnej innej formie np. listem na adres korenspondencyjny sklepu.  Zwroty płatności realizowane są w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do naszego magazynu, tym samym sposobem co sposób płatności. Możesz zwrócić swoje produkty, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami:

Aby utworzyć formularz zwrotu należy:

Przejdź do swojego konta i kliknij „Moje zamówienia”. Po kliknięciu w zamówienie, które chcesz zwrócić, w zakładce „Szczegóły” znajdziesz przycisk „Zwrot”. Prosimy o wybranie opcji zwrotu „kurierem”. Następnym krokiem jest zaznaczenie niechcianych elementów i kliknięcie przycisku „wyślij”.

Jeśli podany sposób wysyłki nie jest zadowalający, możesz zwrócić przedmioty na własny koszt i odpowiedzialność do:

BeBeautify

ul. Pamiątkowa 2, 61-512, Wielkopolskie, Poznań

Wymiany

Nie oferujemy wymiany. Jeśli chcesz wymienić artykuł na inny kolor/rozmiar, musisz go zwrócić zgodnie z poniższą procedurą i złożyć nowe zamówienie na żądany kolor/rozmiar.

Nadal masz pytania?

Jeśli nadal masz pytanie, możesz przesłać prośbę o wsparcie tutaj. Skontaktuj się z pomocą techniczną

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.