Szkolenie telemarketing

0
23

Praca w telemarketingu wymaga posiadania tak zwanej grubej skóry. Trzeba mieć świadomość, że możemy usłyszeć wiele nieprzyjemnych słów od osób, które nie mają ochoty rozmawiać, nie potrafią same zakończyć rozmowy choć bardzo chcą, albo osób które zwyczajnie mają akurat zły humor.
Szkolenie telemarketing pomaga przejść przez wszystkie etapy trudności, które napotyka początkujący pracownik. Gdy pracownik ma dzwonić w celu przeprowadzenia szczegółowej ankiety na pewno przeżywa sporo dylematów z tym związanych – ludzie nie mają ochoty wisieć 15 minut na słuchawce po to, aby odpowiadać na dziwne pytania, nie mają też ochoty wysłuchiwać informacji na temat rozmaitych ofert, czy nowych modeli telefonów. Czasem zdarza się jednak tak,że ktoś jest samotny, nie może wyjść z domu i chętnie porozmawia przez telefon z ankieterem, nawet jeśli temat ankiety nie za bardzo go interesuje.
Ważne jest odpowiednie podejście do rozmówcy, traktowanie go z szacunkiem i cierpliwością, to na pewno pomaga w skutecznym przeprowadzaniu ankiet.