Szkolenie biznesowe

0
22

Wielu pracodawców coraz częściej stara się wspierać rozwój swoich pracowników. Poza wiedzą teoretyczną i praktycznym doświadczeniem w danej branży, wielu z nich stara się wzmacniać umiejętności interpersonalne i wybiera szkolenia biznesowe z zakresu miękkich kompetencji. Ale czym tak naprawdę one są i w jaki sposób mogą podnieść efektywność pracy?

Kompetencje miękkie to wszelkie umiejętności interpersonalne, dzięki którym pracownik skuteczniej pracuje w grupie, potrafi porozumieć się z klientem, chętniej i odważniej realizuje szereg projektów. Są to umiejętności personalne takie jak sztuka perswazji, zdolność do współpracy czy empatia wykazywana względem sytuacji innych ludzi.

Szkolenia biznesowe z zakresu kompetencji miękkich prowadzi wiele różnych firm w niemal każdym większym mieście. Obejmują one szeroki zakres coachingu (przede wszystkim wspomaganie procesu pracy w grupie i zajęcia motywujące) oraz technik sprzedażowych, menadżerskich i negocjacyjnych. Dodatkowo szkolenia biznesowe z tego zakresu mogą rozwinąć kompetencje przydatne również poza miejscem pracy i znacząco wpłynąć na życie pracownika.